El 20 de febrer se celebra el dia internacional del gat i des d’aquest espai també els hi farem un petit homenatge, aprofitant un dels últims programes que va emetre TV3 de L’Ofici de Viure.

Sovint criticats per ser tan individualistes, fins i tot per molts qualificats com esquerps, esquius, traïdors… Lliçons del Gats ens apropa als petits felins a travès d’unes ulleres més optimistes, tot reinterpretant el seu caràcter amb una mirada més amable i amb la clara intenció de fer-nos veure que si els imitéssim més, gaudiríem més d’El moment. Us sóna? Mindfulness!

Us recomano veure el programa sencer, només són 29 minuts. Us adonareu que els gats son uns mestres de vida, de la bona vida, diria jo:

“Mestres pel que fa a la sensibilitat, a l’hora de fer estiraments, mestres en l’atenció al moment present, mestres a l’hora de no voler quedar bé amb ningú, de menjar i dormir quan els ve de gust, …”