RIS3CAT, reptes i oportunitats

Ferran Martos

M’ha semblat oportú compartir aquesta publicació , que ens parla sobre l’eina RIS3CAT, i l’estratègia que l’orienta. Un instrument que davant un nou canvi de paradigma i en un context constantment canviant, on els avenços, internet i les xarxes estan afectant a diferents àmbits de la societat, com per exemple a la relació entre la ciutadania i les administracions.

Aquesta eina recull les estratègies regionals d’innovació per a l’especialització intel·ligent, definint la seva singularitat econòmica i de coneixement de les regions, i impulsant plans a la innovació.

Es fonamenta en un model on les empreses, els agents de recerca i innovació, les administracions públiques i els ciutadans han de participar i dir la seva.

Un dels objectius és generar valor econòmic que generi a la vegada valor per a la societat abordant necessitats i reptes.

Ens trobem dons en un nou canal que permet donar un pas més en la relació entre l’administració i la ciutadania.