Rendició de comptes mitjançant plans d’actuació

Ferran Martos

Comparteixo aquest informe Rendición de cuentas mediante planes de actuación”: análisis de iniciativas municipales”, en el qual s’interpel·la sobre com fan la rendició de comptes les institucions i organismes públics a Espanya.

El document agafa com a objecte d’estudi els Plans d’actuació municipal, i a part d’explicar quin és l’objectiu, sobre tot, comparteix algunes reflexions importants, com: el valor que te explicar allò que es fa, i com explicar-ho?.

Us convido a donar una ullada al document, ja que després de les eleccions al mes de maig,  nosaltres tot just iniciem un nou període de reflexió política, tècnica i ciutadana sobre el projecte de ciutat i que novament agafarà forma en un nou Pla d’Actuació Municipal.