Davant nous reptes de ciutat, noves formes de fer polítiques públiques

Ferran Martos

És evident que necessitem repensar i cercar noves formes de col·laboració entre la ciutadania, les entitats socials i les administracions.

Comparteixo amb vosaltres aquest article de Fran Viedma, amb el títol “Nous reptes de ciutat, noves polítiques publiques” , que reflexiona sobre aquesta qüestió,  posant el focus sobre l’interrogant de saber si existeix consens sobre el format d’aquesta col·laboració?.

Reflexiona sobre el nou municipalisme emergent, amb l’intent de fer dels municipis el centre de la política i sobre les noves formes de fer política, fonamentades en noves formes de relacionar-se.

Reforçar allò comunitari i caminar cap a la coproducció obliga a provar nous formats.

Per acabar l’article ens presenta la jornada sobre coproducció de polítiques públiques davant nous reptes de ciutat, que es farà el proper 29 de novembre, coorganitzada per l’Ajuntament de Bacelona i ECAS, amb l’objectiu de cercar aliances i sinergies per trobar noves respostes.