Des de Thinkwasabi ens aconsellen que la consulta del nostre correu electrònic no sigui una tasca diferent sinó que la tractem com qualsevol altra. És a dir, que posem el focus, tota la intenció i que no entrem solament a picotejar.Necessitem metodologia, sistema i treballar amb la clara atenció de convertir aquests missatges en accions i com comenten…fugir d’allà quan abans millor.

També donen 4 consells:

1.- Escollir bé el moment i la freqüència. Res de moviments i consultes espasmòdiques i aleatòries. Necessitem rigor.

2.- Elimina distraccions. Mindfulness en la consulta del correu. Plena atenció. Que no sigui el distractor i que no et distregui res.

3.- Treballa amb el llistat de tasques. Ben aprop i transformant qualsevol correu o en un correu eliminat o en “alguna cosa a fer”.

4.- Quan acabis…tanca. No el volem permanentment obert. Com qualsevol tasca l’obres i la tanques. No està allà sempre.

 

Consells molt útils per batallar amb el lladre de temps per excel·lència.

 

Àmbit: RRHH
Autor: Robert López