Fomentant la lectura

El més fàcil seria dir que el jovent està cada cop més enganxat al mòbil, però no seria cert del tot ja que els que ja no ho som tant, també n’estem. Tot i això la nova campanya de promoció de la lectura, en especial dels clàssics, de la NYPL (New York Public Library) va adreçada a aquest col·lectiu.

I ho fa utilitzant la tercera xarxa social més estesa, Instagram i en concret donant-li un nou ús a l’apartat “Stories”

#InstaNovels

I ha començat amb una nova versió digitalitzada del clàssic de Lewis Carroll “Alícia en el país de les meravelles”, amb il·lustracions minimalistes del dissenyador català Magoz

Només cal entrar al compte d’instagram de @nypl anar als “Highlights”, sota la biografia, i passar les pàgines del llibre lliscant el dit cap a l’esquerra a l’espai que hi ha a la part inferior dreta. I recordeu que al ser highlights les històries no desapareixen al cap de 24 hores i poden ser consultades les vegades que vulgueu.

Properament penjaran “El paper de paret groc” de la Charlotte Perkins Gilman, i “La metamorfosi” d’en Kafka.

Podeu llegir la notícia aquí.

 

 

Àmbit: CULTURA
Autor: Xavi Belarte