Gamificar per gamificar, no cal pas.

Xavi Belarte

La gamificació és una tendència a l’alça. Això és un fet i ho demostra les previsions de creixement de la indústria de gairebé un 50% pel 2019. Aquesta fal·lera “global” ens pot dur a gamificar, per gamificar…

Aplicar este formato porque sí no está dando buenos resultados: hay que hacerlo sobre una necesidadIsidro Rodriguez

En l’entrada anterior feia cinc cèntims del què és la gamificació i quins avantatges podia aportar als recursos humans. Seguint amb el tema, en aquesta us enllaço un article que parla de les errades que haurem d’evitar si decidim gamificar processos.

Alguns aspectes clau:

  • La gamificació no és una finalitat en si mateixa, sinó una eina i com a tal l’ús que se’n faci d’ella determinarà el seu valor.
  • Simplificació del procés de disseny.
  • Fixació d’objectius no mesurables.

Algunos errores que puedes cometer si decides gamificar

I finalment recordar que, no tot és gamificable.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *