Competències

Robert López

Interessant el diccionari  interactiu impulsat per Barcelona activa (Ajuntament de Barcelona) en el que ens pregunten si sabem quines són les competències més demandades a l’actual mercat de treball.

La definició de Claude Ley-Leboyerde, expert en psicologia del treball, ajuda a focalitzar el què és una competència: “Les competències són repertoris de comportaments que algunes persones dominen millor que altres, cosa que les fa més eficaces en una situació determinada”. Després d’uns anys on el furor per la seva aplicació va imperar en la gestió de recursos humans, sembla que s’ha consolidat com una eina i ha trobat el seu lloc en els processos de recursos humans.

A l’aplicació citada podrem descobrir què busquen les organitzacions en les seves persones i permet conèixer les nostres competències clau i prendre consciència del nostre potencial.

També podeu consultar el nostre diccionari de competències de l’Ajuntament de Sant Boi. A la intranet: Recursos Humans>Formació i desenvolupament>Diccionari competències.