Avança't

Xavier Piquer
Ajuntament de Sant Boi
Escola de música

1. Modernitzar a través de la tecnologia les escoles de música, d’una manera senzilla, pràctica i fàcilment abastable.

2. Facilitar la comunicació entre professors, centre, alumnes i pares d’alumnes.

3. Treure profit de recursos de col·laboració existents en diferents camps de la docència: materials, fitxes, documents, etc.

4. Compartir la idea que actualitzant procediments podem aconseguir més motivació i interès per part de l’alumnat.

· Eines 2.0 per a la comunicació entre escola i professor/a

· Eines 2.0 per a la comunicació entre escola/professor i alumne/pares

· Aula de música 2.0

- Aprenentatge permanent