GESTIÓ D’EMERGÈNCIES PER AGLOMERACIONS HUMANES
1. Conèixer les situacions d’emergències que es pot trobar la Policia Local i com afrontar-les.
2. Identificar conductes adequades en situació d’emergència.
3. Transmetre males notícies amb el menor dany possible.
· La situació d’emergència.
· Les fases i les zones d’emergència.
· Reaccions davant d’emergències.
· En la situació d’emergència:
– Quan l’afectat sóc jo
– Quan l’afectat és un ciutadà
– La conducta del grup en l’evacuació de recintes
· Després de l’emergència
- Orientació a la ciutadania
· Que la ciutadania de Sant Boi gaudeixi d’un espai públic net, segur, sostenible i saludable (repte vinculat a la qualitat de ciutat amable)
· Que la ciutadania incrementi la confiança en els seus representants i en l’Administració (repte vinculat a la qualitat de ciutat amable)
58% del total de participants de l’àmbit de Policia Local a la detecció de necessitats formatives han establert l’actualització normativa en trànsit i seguretat viària com a quarta prioritat formativa