GESTIÓ D’EMERGÈNCIES PER AGLOMERACIONS HUMANES

Presencial
Policia Local

1. Conèixer les situacions d’emergències que es pot trobar la Policia Local i com afrontar-les.

2. Identificar conductes adequades en situació d’emergència.

3. Transmetre males notícies amb el menor dany possible.

· La situació d’emergència.

· Les fases i les zones d’emergència.

· Reaccions davant d’emergències.

· En la situació d’emergència:

– Quan l’afectat sóc jo

– Quan l’afectat és un ciutadà

– La conducta del grup en l’evacuació de recintes

· Després de l’emergència

- Domini professional
- Orientació a la ciutadania

· Que la ciutadania de Sant Boi gaudeixi d’un espai públic net, segur, sostenible i saludable (repte vinculat a la qualitat de ciutat amable)

· Que la ciutadania incrementi la confiança en els seus representants i en l’Administració (repte vinculat a la qualitat de ciutat amable)

58% del total de participants de l’àmbit de Policia Local a la detecció de necessitats formatives han establert l’actualització normativa en trànsit i seguretat viària com a quarta prioritat formativa