Organització de la feina en el teletreball i en el model híbrid

Online

Dia 01/10/2024 – Obertura aula virtual

Dies 8-15-22 i 29/10/2024 – Sessió de videoformació de 09:30 a 11:30 hores

Dia 05/11/2024 – Tancament aula virtual

Administratius/ves, Tècnics/ques, Treballadores socials

– Conèixer les claus del teletreball o el treball híbrid efectiu.
– Definir estratègies per gestionar les distraccions internes i externes en el teletreball o el treball híbrid.
– Conèixer i aplicar metodologies de planificació i priorització del treball.
– Identificar els elements necessaris per gestionar el teu estrès i renovar la teva energia en el treball des de casa.
– Crear un pla d’acció per sistematitzar hàbits de treball des de casa.

1. Característiques del teletreball o el treball híbrid efectiu. Requisits per treballar de manera eficient des del punt de vista de l’espai i la organització de la feina. El treball per objectius i la gestió de la comunicació amb la resta de l’equip.
2. Les 4 claus per connectar eficàcia i benestar en el treball de forma efectiva:
2.1. Focus: Com gestionar la multitasca i les distraccions internes i externes en el teletreball i el treball híbrid.
2.2. Planificació i priorització. Metodologies de planificació i priorització del treball. Quadrant Eisenhower. Metodologia Kanban. Metodologia GTD. Planificar els moments d’atenció plena en el teletreball o el treball híbrid.
2.3. Autogestió i renovació de la teva energia en el teletreball o el treball híbrid: Elements físics, emocionals, mentals i motivacionals.
2.4. Sistematització d’hàbits: Identificar hàbits a crear i eliminar.

Gestió i adopció de les tecnologies