APLICACIÓ DE LA GAMIFICACIÓ
1a edició: 14 i 21 de març. Olivera
1. Crear projectes professionals capaços de dissenyar i desenvolupar projectes gamificats en diverses àrees professionals
2. Tenir una visió clara sobre la gamificació, aplicacions i possibilitats professionals
3. Aprendre a definir estratègies de gamificació
– QUE ÉS LA GAMIFICACIÓ
Introducció, models teòrics i pràctics que actualment s’usen.
– ASPECTES PSICOLÒGICS DE LA GAMIFICACIÓ, PER A QUÈ ES ÚTIL PELS NOSTRES EQUIPS, AMB LES PERSONES OBJECTES DE LA NOSTRA INTERVENCIÓ…
Play and Game
Motivació externa-Motivació interna
Participació, formar part de quelcom més gran que un mateix.
Flow i Hard Fun
-GAMIFICAR SIMPLIFICA LA COCREACIÓ I LES DINÀMIQUES COL.LABORATIVES
Jocs de competició
Jocs de col.laboració
Jocs per l’ús de l’intel.ligència col.lectiva
– USOS DE LA GAMIFICACIÓ A LA TEVA FEINA
Propostes per a dissenyar experiencies gamificades
- Treball transversal en la prestació de serveis
Que la ciutadania incrementi la confiança en els seus representants i en l’Administració (repte vinculat a la qualitat de ciutat amable)
126 persones del total de participants a la detecció de necessitats formatives l’han establert com a quarta prioritat formativa