Taller de planificació i organització del treball
Presencial
Dies 3, 10 i 17 de maig de 09:30 a 13:30 hores a L’Olivera.
Administratius/ves, Tècnics/ques
- Prendre consciència sobre l’ús del propi temps.
- Aprendre a prioritzar i organitzar tasques i crear nous hàbits.
- Conèixer eines per a la millora de la productivitat i organització del treball.
- Identificar un pla d’acció aplicable al lloc de feina de cadascú, per millorar la planificació i organització.
- Presa de consciència d’hàbits, creences i ús del propi temps. Lladres del temps interns i externs.
- Definició correcte d’objectius.
- Planificació. Gestió de l’agenda. Eines de priorització i de productivitat. Eines per evitar la procrastinació.
- La importància de la comunicació eficaç i el seu impacte en l’organització del treball.
- Eines i estratègies d’organització i concentració en un món 2.0.
- Pla d’acció de millora personal aplicat al lloc de treball.
- Anàlisi de problemes i presa de decisions
- Planificació i organització
- Treball en equip
- Planificació i organització
- Treball en equip