CREATIVITAT I MÚSICA
1. Conèixer un enfocament del currículum de Música que parteix de la creativitat de l’alumne.
2. Descobrir i analitzar les habilitats cognitives que es posen en joc en les diferents propostes didàctiques.
3. Valorar els beneficis de la pràctica de la creativitat a partir dels valors de les creacions de l’alumnat i del coneixement psicopedagògic relacionat amb aquests processos.
4. Generar propostes didàctiques centrades en productes de creació musical de l’alumnat i valorar-les amb dinàmiques de grup.
· Beneficis de l’Art en Educació
· Aprenentatge basat en el cervell
· Habilitats cognitives i creativitat
· Pràctiques col·laboratives
· Globalitzar a l’aula de música
· Creativitat i currículum
· Creativitat i aprenentatge
· Percepció i expressió
· Creativitat i relació pedagògica
· El conflicte de l’avaluació
· La importància dels coneixements previs
· Entorns emocionals
· Gestió d’aula, Microteaching
· Personalització
· ABP
· Pedagogia centrada en l’aprenent
· Soft skills
· Música i tecnologia
· Que es garanteixi el dret universal a la cultura, posant especial èmfasi en la participativa i comunitària mitjançant l’impuls de programes per part de l’Ajuntament, entitats i agents culturals (repte vinculat a la qualitat de ciutat igualitària)
· Que la ciutadania incrementi la confiança en els seus representants i en l’Administració (repte vinculat a la qualitat de ciutat amable)
100% del total de participants de l’àmbit d’Escola de Música a la detecció de necessitats formatives l’han establert com a segona prioritat formativa