Trucs de Google Maps

Maria Soto

Avui Google Maps fa 12 anys! Segurament l’utilitzeu per calcular rutes, per veure les fotos de les façanes i carrers… però hi ha moltes altres funcions amagades. En aquesta web hi ha uns quants trucs, però et faré un resum dels 2 que penso que et poden interessar:

• Google Street View: pots cercar una adreça concreta i veure les diferents fotos històriques que té google d’aquell carrer. Només cal clicar el rellotge (sota l’adreça) i podràs consultar totes les fotos disponibles. Un cop oberta la finestra del temps, pots clicar damunt de la foto i navegar pel mapa històric.

captura-de-pantalla-2017-02-07-a-las-22-57-33

• Historial d’ubicacions: recordes tots els llocs on has estat darrerament? Ara pots consultar el teu historial d’ubicacions i google t’ho dirà al detall. Clica sobre les opcions de Google Maps (les tres ratlletes de dalt a l’esquerra) i selecciona “la meva cronologia”. Si no t’agrada que google et controli, sempre ho pots desactivar.

captura-de-pantalla-2017-02-07-a-las-23-15-04