Presentació Territori

Maria Soto

Benvinguts i bentornats a l’àmbit de TERRITORI.

Torna a arrencar el projecte de dinamització de continguts d’aprenentatge i per segon any tindrem continguts d’interès de diferents temàtiques que engloben el Territori. El projecte, després d’uns mesos al forn, torna a engegar amb força i novetats, la més destacada és que s’incorporen al projecte un bon grapat de col·laboradors.

L’espai de Territori el seguiré dinamitzant jo, que sóc la Maria Soto, i se sumen 3 col·laboradores!!! La Lorena Barriga, l’Anna García i l’Emma Obiols. Aquí us expliquem els nostres interessos i les nostres ganes de compartir.

Lorena BarrigaLorena Barriga: sóc arquitecta, i estic actualment dedicada al planejament urbanístic, havent passat també per llicències d’obres i gestió urbanística. Intentaré fer de l’urbanisme una matèria més atractiva!

Anna GarciaAna García: sóc biòloga de formació, però portar projectes d’innovació i millora a la nostra organització ha estat la meva dedicació des de que vaig entrar a aquest ajuntament. Sempre he estat molt interessada en com l’entorn influeix en les persones i viceversa, serà una experiència nova per a mi compartir-ho amb qui l’interessi.

Emma ObiolsEmma Obiols: Sóc economista de formació. Vaig començar la meva trajectòria professional en l’àmbit del comerç i la cooperació internacional en una associació per posteriorment dedicar-me al foment de l’emprenedoria, primer a l’empresa municipal Coressa i actualment a l’ajuntament. El nostre mètode de treball cada vegada es centra més en un model participatiu basat en la creació de xarxes a fi de generar sinergies.

Maria SotoMaria Soto: sóc ambientòloga, però em dedico als sistemes d’informació geogràfica, cosa que fa que freqüentment comparteixi mapes curiosos i notícies referents a temes de medi ambient. Em sento molt còmode envoltada de noves tecnologies, apps… i continuo un any més al projecte perquè m’encanta formar part d’aquest teixit col·laboratiu de l’ajuntament.

Anirem publicant gairebé setmanalment, sempre que vulgueu podeu consultar aquest espai on trobareu els nous continguts compartits i també us podeu subscriure al blog per tal que us arribi un mail cada vegada que estrenem un post.

Fins aviat!

1 comentaris sobre Presentació Territori

• Tan difícil que semblava i ja sou una bona colla i segur que molt complementàries, així que esperem d’aquest àmbit noves i bones sorpreses tal com va succeir en la primera etapa on la teva capacitat per sorprendre’ns no parava de créixer.