Idees per a una millor atenció ciutadana

Ferran Martos

A vegades la solució a segons quins problemes o qüestions, o la millora de les accions que ja es fan es poden resoldre i repensar dins de casa, oi?.

Comparteixo amb vosaltres aquesta noticia, publicada al blog de la Generalitat de Catalunya, només seran cinc minuts del vostre temps.

Ens presentem els resultats de la segona edició del Concurs d’idees de la Direcció d’Atenció Ciutadana (DGAC) de la Generalitat, en el qual novament han participat treballadors/es i col·laboradors/res amb idees disruptives que volen millorar el dia a dia.

Però….. aquestes “pràctiques” no es queden aquí, han reportat molt més als i les persones participants, com per exemple conèixer noves experiències, fomentar la creativitat i l’empatia, etc…..

També es comparteixen algunes de les propostes presentades, totes elles adreçades a una millora en les relacions entre la ciutadania i les administracions publiques.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *