Caminar com a meditació

Dirigida pel Marc Francis i Max Pugh, “Walk with me” / “Camina conmigo” és un documental que viatja als orígens del Mindfulness a travès dels ensenyaments del mestre i líder espiritual Thich Nhat Hanh, conegut internacionalment per ser l’introductor en Occident d’aquesta tècnica.

El documental mostra com és la vida d’una comunitat de Plum Village (França) en la qual tot gira al voltant de qüestions existencials i on l’únic objectiu és meditar sobre la naturalesa de l’existència humana, practicar la contemplació i transformar el patiment en quelcom positiu.

Podeu veure el tráiler VOSE en aquest link. La pel·lícula està molt centrada en la pràctica de la meditació, a més d’introduir-nos en el budisme, gràcies a l’aproximació que ofereix sobre com viu una comunitat de monos i monjes budistes que s’han dedicat a perfeccionar l’atenció plena o consciència amb el mestre Thich Nhat Hanh.

El film es va estrenar el passat 15 de setembre, està disponible a diversos cinemes a Barcelona ciutat. Si no teniu l’ocasió per aproximar-vos, també podeu sentir l’edició del programa L’Ofici de Viure que van dedicar  a reflexionar sobre aquest documental, entre d’altres temes.

“si podem transformar el nostre camí en un camp per a la meditació, els nostres peus faran cada pas amb plena consciencia”

Thich Nhat Hanh