Atenció ciutadana mitjançant missatgeria instantània

Ferran Martos

La comunicació i interacció amb la ciutadania ha d’experimentar noves formes i nous formats i reinventar-se de forma constant, amb l’objectiu d’optimitzar la qualitat del servei ofert i mantenir la credibilitat i la confiança.

Les noves estratègies i eines han de trencar fronteres i cercar nous horitzons de treball.

Comparteixo amb vosaltres una noticia de la Generalitat de Catalunya, on entre d’altres temes es presenta la guia de missatgeria instantània de la Generalitat de Catalunya, aquest instrument explica l’estratègia que se segueix i el seu funcionament, posant valor a com la utilització del canal mòbil facilita i posa a l’abast de la ciutadania informació d’interès de forma immediata.

Ens explica altres serveis de missatgeria que té actualment la Generalitat a Telegram: el servei 012, un canal amb informació de servei i un bot amb informació sobre equipaments sanitaris.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *