Any nou ben encetat… Benestar a la feina: consells

Cada any que comença sembla que es renovi l’oportunitat de millorar la quotidianitat. Moltes persones fem una repassadeta al que ha estat l’any passat, com l’hem viscut, i amb sentit comú, o seny, fem una llista de bons propòsits per aprofitar més bé la vida durant l’any que entrem. D’altres no ho fan, cadascú és com és.

Òbviament, durant els traspàs de l’any les xarxes n’anaven plenes, i ara que ja ens hem fet els propòsits i ens hi hem d’haver posat… jo n’he seleccionat un post: “7 males pràctiques al lloc de treball i com evitar-les” i li he donat la volta completament: consells sobre quina actitud ens pot ajudar al benestar a la feina.

El post és del blog de Sophia Blasco, Receptes per viure bé, i el resum que comparteixo és aquest:

Per mantenir o millorar el teu benestar a la feina…

  • Mima la teva credibilitat i la teva imatge personal
  • Tingues cura de la teva educació, cordialitat i simpatia envers qui tractes
  • Sigues ben acurat i acurada en les feines que facis
    • Gestiona bé el temps i no deixis que te’l prenguin
    • Organitza la feina i l’espai de treball (inclosa la taula, eh?)
    • Manté el nivell de qualitat de la teva feina (ull, no descuidis la gramàtica i l’ortografia!)
  • Afluixa el perfeccionisme: evitaràs sobrecàrregues de feina i tensionar les relacions amb companyes i companys
  • Delega quan toqui, i si no en saps, aprèn-ne
  • Tingues consideració amb les altres persones: escolta-les, reconeix les seves contribucions, elogia quan toqui, convida a compartir opinions

Si vols saber com fer-ho, al post 7 males pràctiques al lloc de treball i com evitar-les, hi trobaràs tots els “truquis” i les explicacions de com assolir-ho. Te’l llegeixes?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *